Programy lojalnościowe – korzyści dla obu stron

Z powodu coraz większej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów, coraz trudniej jest utrzymać klienta u siebie, niezależnie od tego czy chodzi o małe czy duże przedsiębiorstwo. Ratunkiem dla nich są programy lojalnościowe, które obsługuje się za pomocą programów www.spartavity.pl . Używa się ich, ponieważ są najlepszym sposobem, aby przyciągnąć nowych klientów, jeżeli zostaną bardzo dobrze zaplanowane i będą mieć dużo do zaoferowania.


Bez wątpienia każde przedsiębiorstwo odczuje odpływ klientów, dlatego wdrożenie i długofalowe utrzymywanie programów lojalnościowych jest bardzo dobrą decyzją. Klienci otrzymują nagrody i rabaty na różne produkty, a ponieważ przychodzą głównie do danego miejsca, przedsiębiorstwo notuje wzrosty sprzedaży.


Branie udziału w programach lojalnościowych zobowiązuje do częstszego odwiedzania danego miejsca.

Sklepy i ich programy lojalnościowe

Oferta

Sizeer

rabaty w wysokości 10%, 7% i 5%, im więcej transakcji, tym wyższy rabat

Wittchen

stałe rabaty w wysokości 10% dla karty standardowej i 20% dla karty VIP. Kartę VIP można otrzymać robiąc zakupy na kwotę 5000 zł w ciągu 6 miesięcy

Super-Pharm

specjalne ceny na wybrane produkty dla klubowiczów (nawet do -60%), klienci gromadzą punkty za zakupy (5zł=1pkt), którymi potem może płacić za produkty

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *